Sara calvo calleja

Escrito el en catalán con un tamaño de 2,15 KB

Poblenou,1 de juny del 2010
Estimats pares:
Què tal esteu? Avui ha sigut un dia gaire mogut i cansat. Després d’haver-se aixecat aviat per a venir, tothom està esgotat, pero ha valgut la pena. En arribar al Ebre, vàrem dinar,visitar l’Ecomuseu i vam fer una volta en vaixell pels 18 km del tram final del riu. Després de fer tot això, vam anar a la casa de colònies a deixar l’equipatge, repatir les habitacions i posar-nos el bañador per anar a la platja. L’únic problema que hi havia en aquells moments era el calor i, en tot cas, l’única aigua que hi havia era calenta. Quan vam tornar a la casa, ens vam dutxar i vam anar a sopar. Un cop vàrem sopar vam estar una estona passejant pel poble,fins que els mestres van pensar que ja ens havíem divertit, i era l’hora de retornar cap a la casa. Un cop vàrem arribar allà, vam estar una estoneta al pati interior explicant als companys com havia anat el dia. Després, els mestres ens obligàren a anar a l’habitació i posar-nos el pijama. A la nostra habitació, vam estar una estona parlant fins que, de sobte, la nostre tutora Carme va entrar a l’habitació i ens va explicar dues històries de por. Quan va explicar-les, ens vam ficar al llit, però, com no teníem son, la Anna Victoria i jo vam començar a fer tonteries, fins que ens vam dormir.
Avui, será un altre dia ple d’activitats i, com ahir, ens ho passarem molt bé. Ara anirem a esmorzar. I la carta l’estic fent ara perquè ens hem aixecat molt d’hora i m’he posat a escriure-ho’s.

Bé, demà ens veurem i hos explicarem com ens ho hem passat.